zaterdag 29 augustus 2009

SO EXCITED

GIRLS. Ik ben in Groningen en heb net ON-GE-LOOF-LIJK nieuws gehoord. Ik ga toch naar de Katholieke Pabo, en niet naar Windesheim. Ik heb er niet erg veel over geschreven, maar de Katholieke Pabo was mijn eerste keuze. Er was alleen iets misgegaan bij de aanmelding, waardoor ik er niet meer naar toe kon. Maar ik stond op de wachtlijst, en mijn vader belt me net dat ik er dus toch heen ga! Het voelt heel onwerkelijk, nu moet ik ineens overmorgen naar school, in plaats van over een week. Hier in Groningen is het trouwens superleuk! Gisteren hebben we vuurwerk gekeken in de regen, en zijn we uitgeweest in Palace. Was echt heel leuk! Vandaag hebben we lekker gewinkeld. Ik heb een oversized gestreepte top gekocht bij de H&M, die je als jurkje kan dragen, een jeansjack zonder mouwtjes en een zwart rokje. Vanavond gaan we weer uit, en dan ga ik morgen naar huis. WOW - WIE - WAAAAH!

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor je!
    Ik wil trouwens wel wat meer outfits van je zien, je hebt echt met veel dingen (bijna) precies dezelfde stijl als ik!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dan maar gefeliciteerd daarmee he! haha
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je aankopen klinken leuk! :D
    En mooi dat je toch bent aangenomen op de katholieke pabo :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Denise,
    Fijn dat je toch naar de school kan waar je graag heen wilde! =)
    Kan niet wachten op de foto's van je nieuwe kleding. ;-)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk! en wat super dat je naar die ene school kan! laat maar snel al je nieuwe kleding zien :)! -x-

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.