vrijdag 15 januari 2010

Phineas and Ferb

Dat was weer een druk weekje! Ik heb best wel veel lessen gegeven, al zeg ik het zelf. De kinderen hadden citotoetsen van rekenen. Als groep 6 zo'n toets maakte, nam ik groep 5 mee naar een ander lokaal om taal of spelling te geven en andersom. Heel handig! Voor vandaag had ik een hele leuke tekenles voorbereid. Gisteren waren de kinderen namelijk aan het tekenen in hun schriftjes. De jongens waren allemaal het poppetje Phineas aan het tekenen (van Phineas and Ferb, dat televisiepgrogramma!). Daarom leek het mijn mentor een leuk idee om daar vandaag iets mee te doen. Dus kregen de kinderen een stap voor stap 'how to draw Phineas and Ferb'. En dat vonden ze geweldig! Morgen moet ik helaas weer vroeg uit mijn bedje voor de vlaaitjes. Dat wordt zondag lang uitslapen..

6 opmerkingen:

  1. He Denise,
    Mooie foto's zoals gewoonlijk!
    Phineas and Ferb ken ik wel, dat kijkt mijn broertje zo af en toe. Leuk dat de kids het leuk vinden om te leren tekenen. Zoiets kregen wij niet op de basisschool!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat jij dat mag doen!
    ik moet nog steeds een stageplek vinden. Help. haha.
    wéér hele leuke foto's.
    & wat is vlaaitjes?:$
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gewelig idee om dat te doen met die kinderen. Ik kan me voor stellen dat ze dat heel erg leuk vonden. Weer ontzettend mooie foto's. Nog steeds met die camera die je kreeg toen je geslaagd was? (a')

    Jaa, je kent mij waarschijnlijk van Perfectish ;D

    byebye x
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. liefde voor hoe jij je fotos bewerkt!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke foto's!
    mooie ring ook btw in de post hieronder ;)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuk zo'n stage, ik ga stage lopen bij een kinderdagverblijf. Lijkt me ook wel leuk! ;d
    Echt mooie foto's zoals altijd (aa'')
    kusjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.