zondag 28 maart 2010

The wind was dead against me

Hola! Gisteravond was heel gezellig. We zaten eerst gezellig bij Lisa thuis. Daarna zijn we naar La Vie gegaan. Het was wel leuk, maar 't is wel eens leuker geweest. We gingen ook nog even naar Onze Vrienden, om iets te drinken. Ik nam chocolademelk, hihi. Daarna gingen weer naar La Vie en kort daarna gingen we naar huis. Wel balen dat de klok is verzet. Ik had dat ene uurtje goed kunnen gebruiken! Vanmiddag heb ik nog even met Estelle gefietst. 't Waaide wel heel hard, dat was wel jammer. Op de foto's heb ik mijn nieuwe jasje en rokje aan. Net heb ik nog even een lesvoorbereiding voor dinsdag in elkaar geflanst. Vanavond moet ik nog werken en morgen weer stage! Bedankt trouwens voor alle leuke reacties.. kus!

30 opmerkingen:

  1. echt leuk rokje! Je sjaal is ook great ;d

    kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje:D
    ja vind je mexico ook geen heerlijk land?
    ik vind je rokje echt heel leuk staan! en ik ben blij verrast dat spijkerjasjes weer terug zijn van weggeweest;) ik heb ook alweer een nieuwe in de kast liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, i like the outfit, definitely very casual but interesting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het waaide echt hard vandaag! Helemaal in schevening =o. Leuke foto's en heel veel plezier op je stage morgen =).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi allemaal!
    Ik heb je genomineerd voor de Beautiful Blogger Award, www.xveer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke outfit zeg! hier waaide het ook hard. maar niet op het moment van de foto's haha;p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great outfit, I love your skirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke outift!
    waar heb je die sjaal gekocht?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! Vooral de schoenen en de sjaal <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig gecombineerd!
    erg leuk jasje, ik wil er ook zo eentje ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hej! rösta gärna :)

    http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=AcOKDsJr0rPGzFt7Iu5Pv3ld#bikiniGallery

    http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=f8nOkMBi2GocXXXZgK3Zja8r#bikiniGallery

    http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=mF274NiYA2Go1FLEzatlpsTw#bikiniGallery

    http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=8IXCPzrkKIx7QcKsJrjQUrEy#bikiniGallery

    BeantwoordenVerwijderen
  12. staat je heel leuk! & dat rokje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wouw wat een super mooie fotos <3 En bedankt voor je reactie =D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hey there, I just stumbled across your blog and it's lovely. I'm going to move to Amsterdam in summer for my studies and I'm trying hard to learn Dutch at the moment. No lesson is more enjoyable than reading (or better trying to read) your blog :) Will be back soon to check my improvement...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nice rokje!
    Misschien stomme vraag maar zou je me willen uitnodigen op lookbook. Wil graag registreren maar moet een code krijgen of uitgenodigd worden.
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankje!
    Ik vind je outfit op deze foto's heel leuk!
    Ik heb dat jasje ook :) I love it ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, ik heb TE lang niet meer op je blog gereageerd, even de schade inhalen [L]

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke kleding zoals altijd! [L]
    En het waait de afgelopen dagen echt verschrikkelijk hard........

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.