woensdag 19 mei 2010

Now I told you twice

Heejeu. Oeh, wat een lekker weertje. Dit mag wel eventjes zo blijven. Vandaag begon de dag met een heel saai uurtje rekenen. Daarna hadden we aardrijkskunde met een nieuwe leraar. Ik herkende veel van aardrijkskunde uit mijn laatste twee havojaren, want het ging over aardbevingen en platentektoniek. In de pauze gingen we even wat halen bij de supermarkt. Bij geschiedenis worden nu presentaties gedaan door de studiegroepen. Ook een leuke les! Tot slot hadden we tekenen in een nieuw lokaal. Ik dacht eerst dat ik de opdracht niet leuk zou vinden, maar ik vond het juist wel leuk. Iedereen moest degene die voor je zat van de achterkant natekenen, dus eigenlijk het haar. We moesten gebruik maken van een satestokje en Oost-Indische inkt. Ik vond mijn tekening wel goed gelukt. We hebben krijgen nu ook tekenopdrachten mee naar huis. Voor volgende week moeten we schoenen natekenen. Je raadt vast al welke het worden..

18 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk die opdracht van tekenen.
    Mooie foto! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superamazing outfit!
    succes met die opdracht,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit! Dat jurkje is echt geweldig & die wedges blijven mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie outfit zeg! en veel plezier met je tekenopdracht! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vet mooie outfit en foto!
    thanks voor je leuke reactie!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het weer was echt geweldig idd :)
    Mooie foto's en leuke kleding

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke outfit. En veel plezier met je tekenopdracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke foto!
    Tekenen is nooit echt mijn sterkste vak geweest, maar aan jou foto-en-layout-kunsten te zien gaat dat zeker lukken =)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! En succes met je opdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke outfit! die opdracht klinkt echt grappig, zaten jullie in zo'n treintje achter elkaar? ik zie het al helemaal voor me :')

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke foto, het weer was heeerlijk.. dit weekend wordt het zelfs nog warmer!

    x maximevnamen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit meid! Je hebt echt mooie benen. En die teken opdracht klinkt leuk & creatief :D.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.