zondag 2 oktober 2011

Hoe was jullie weekend? De mijne was héél leuk. Gisteren ging ik met vriendinnen naar het Haasje. Het was druk, maar heel gezellig. Ik heb me echt dood gelachen om twee mensen van rond de 50, die letterlijk de halve dansvloer in beslag namen. 'Volgens mij hebben ze iets gesnoven', aldus mijn vriendin, haha. Uiteindelijk kreeg ik ze zover dat ze het podium opgingen, ik kwam niet meer bij. Vandaag las ik het boek Joël van Carry Slee uit (aanrader) en zijn we naar Elburg geweest om te wandelen en kibbeling te eten. Daarna werd ik nog gebeld om te werken. Straks lekker SYTYCD, The real body language en Sylvia's Secrets kijken en dan begint mijn schoolweek weer.

Mijn BOTW van deze week is Michelle. Haar foto's vind ik echt fantastisch, ze zijn zo mooi! Ook heeft ze een erg mooie kledingstijl en is ze gewoon heel leuk. Haar blog is prachtig.

16 opmerkingen:

  1. Hahaha, goed om te lezen dat je een goed weekend hebt gehad. Zo zie je maar weer, 50+ is nog niet afgeschreven. Ik heb een lekker rustig weekend gehad.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's ziet er heel leuk uit!

    http://fashiontastic-world.blogspot.com/
    doe je mee aan mijn give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohjaa, bodylanguage en sylvia secrets. ik vroeg me al af wanneer dat er weer op was! (A)
    idd mooie foto's!
    fijn dat je een leuk weekend had!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een leuk weekendje! Ik heb ook wel een leuk weekend gehad, gisteren naar Amsterdam geweest en wezen oppassen met mijn vriend.

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een leuk weekend! Ik heb vandaag zo ongeveer half Nederland gezien om naar Rotterdam Alexander te kunnen en terug naar Naarden-Bussum, hihi. Mooie foto's!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klinkt als een leuk weekend, mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. klinkt leuk! :D veel succes met school he maandag ;)
    xoxo"sanne.
    www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oehw Elburg is altijd gezellig!
    &Michelle d'r blog is natuurlijk fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt als een leuk weekend. Het Haasje bezorgd mij ook altijd van die lachbuien xD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aw super lief van je zeg! Kijk jouw blog ook heel graag :) Leuke persoonlijke posts heb je altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke blog heb je! Hele mooi foto's en kibbeling vind ik ook altijd zo lekker, haha.

    ik volg je, volg je terug? (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.