woensdag 21 maart 2012

Lente

Hè hè, eindelijk weer even tijd voor mijn blog! De lente is begonnen en het is te merken, heer-lijk. Alle kleuters wilden hun jas per se uit, haha. De maandag en dinsdag heb ik lekker alleen gedaan, de leerkracht is de klas uitgegaan. Vandaag gaf ik ook een hele leuke les met een liedje en ballen in de speelzaal. Daarnet ben ik nog even wezen kijken naar mijn zusje die een handbaltoernooi heeft en straks moet ik weer werken. En ik móét gewoon weer wat leuke kleuteruitspraken met jullie delen. De namen zijn veranderd ;).

Tim heeft een narcis in zijn hand en wil hem graag aan iedereen laten zien. Ik: 'Hoe noem je zo'n bloemetje?' Tim: 'Lucky Luke.' Ik: 'Nou, ik bedoel eigenlijk wat voor een bloemetje het is..'
Er moeten veel kinderen naar de GGD. Als er weer een kind de klas uitgaat zegt Kira: 'Moet er nou alweer iemand naar de dvd?'


34 opmerkingen:

  1. Yay voor lente! Toffe foto trouwens :D Het lichtinval is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto en leuke uitspraken, ik word er altijd vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie foto, echt schattig die kindjes ! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wieeehoe, lente, echt heerlijk dit weertje, word je gelijk zo blij van! Super leuke foto! En wat een uitspraken weer, haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben zo vrolijk door dit weertje!! Mooie foto ook

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke foto'! Haha die uitspraakjes weer! zo leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eindelijk lente, was er echt aan toe!
    Haha en die uitspraak van de GGD vind ik wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto, ik vind de lichtinval ook mooi. Leuke opmerking, die van de DVD! Mijn moeder geeft les aan groep 3/4 en die komt soms ook thuis met zulke opmerking, echt leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke foto, en leuke uitspraken weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah schattig!
    + mooie foto, je schoenen zijn heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie foto! haha dvd... liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto! Zo schattig die kindjes, wil je later ook echt juf worden of niet? X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto! en zulke uitspraken van kleuters blijven altijd grappig haha!

    Ik heb ook nog even een vraag. Zou jij mij kunnen vertellen hoe ik mijn blog aan Bloglovin kan koppelen? ik heb er ook een post over op mijn blog, want het lukt mij namelijk niet. Hopelijk weet jij wel hoe dit werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, die uitspraak van die Tim, wat schattig ! Leuke foto trouwens !
    xo'Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooi foto! en wat een leuke uitspraken haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, ik vindt de uitspraken van de kinderen zo fantastisch om te lezen! Je heb ook een prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie foto! En wat een schattige quotes weer van de kleuters hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto!
    Schattige uitspraken weer, ik ga na mijn algemene opleiding Kinderzorg studeren. Kijk nu al uit naar de kindjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. die uitspraken zijn echt superschattig haha! Leuke foto! <3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah wat een schattige uitspraken! En een hele mooie foto! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihi leuk al die kleuters! Ik vertelde laats bij een oppas kindje van 3 een grapje zegt ze terug: ' Haha goeie grap!'. En damn je foto, echt heel mooi je kan zo een magazine in!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige foto zeg! je bent echt ontzettend fotogeniek :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful photo!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gave foto zeg en leuk die uitspraken! Dat lijkt me echt het leukste bij de kleuters, die uitspraken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.