zondag 3 juni 2012

3 juni

Gisteren werd mijn opa 75 jaar. Tijd voor een feestje dus! Het eten was echt te lekker en ik heb dan ook veel te veel gegeten en gedronken. Stokbrood met kruidenboter, meloen, broodje kroket, patatjes, verse jus, champagne, ijs, muffin, fruit, koffie, thee. Calorieën, hallo. Ik heb weer lekker bijgepraat met mijn neef. Na het feest gingen we nog even mee naar opa en oma's huis. Mijn broer en neef deden nog een wedstrijdje opdrukken, haha.

Ik heb ook een geweldige avond gehad. Ik ging met Daphne en vriendinnen van haar uit in het Haasje. In de zaal met de openhaard (voor als je er eens bent geweest) werd heel goed gedraaid. Het was een avond met echt hele leuke en grappige momenten. Loved it.


29 opmerkingen:

  1. Hmm, wat ziet al dat eten er heerlijk uit! Klinkt als een hele gezellige dag/avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Fijn dat je het leuk hebt gehad! :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je opa!
    Hmm wat ziet dat er allemaal lekker uit gehhe. haha die laatste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Denise, wat heb ik je blog toch gemist! Hele leuke foto's :). Je zusje is erg leuk en ze lijkt ontzettend veel op jou!

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, leuke foto's en leuk dat je t leuk hebt gehad (:
    (Oké ik heb heel vaak het woord 'leuk' gebruikt in die zin)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een heel leuk weekend, ook hele leuke en mooie foto's! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker eten joh! En natuurlijk van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super gezellig uit ( en lekker hihi ) ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel lekker uit, volgensmij heb je het wel gezellig gehad hihi. Leuke foto's! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is leuk om te zien hoe je posts steeds 'persoonlijker' worden, snap je wat ik bedoel? Lieve foto met je zusje en die kat, haha ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaaah, jummie. Ziet er zo lekker uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er allemaal heel gezellig & lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha ziet er gezellig en lekker uit!
    Liefs, Hillery

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet dat eten er heerlijk uit! Leuke post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je opa! Het ziet er erg gezellig uit (:
    Wie heeft er gewonnen met opdrukken, je neef of je broer? ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto's! En het eten ziet er allemaal heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je opa! Wat ziet het er heeerlijk uit! Al dat fruit! Haha dat opdrukken;p Ik hoop dat je hebt genoten! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik krijg honger van die foto's joh! Gefeliciteerd met je opa nog! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeh, dat klinkt als een erg gezellige dag! En nog gefeliciteerd met je opa!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er heel gezellig en superlekker uit!
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je opa. Ziet er lekker uit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.