dinsdag 3 juli 2012

New bikini

Ik had de hoop eigenlijk allang opgegeven. Een nieuwe bikini vinden lukte me toch niet. Tot vandaag. Ik moest inkt halen bij de Hema en daarna glipte ik toch nog maar even de Hunkemöller in. En met een superleuke bikini ging ik de deur weer uit. Ik ben er heel blij mee, want ik vind het altijd zo moeilijk om een goede te vinden. Ik vind de kraaltjes superleuk. Het broekje hoort er eigenlijk niet bij (ssst), maar het past er wel bij. Ik was ook nog naar mijn stageschool gereden om methodeboeken terug te brengen. Ik ben gelijk even naar buiten gegaan toen ik de kinderen zag spelen. Het was super leuk om ze weer even te zien!

38 opmerkingen:

  1. Mooie bikini! Ik vind bandeaubikini's altijd zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, super leuk vind ik hem! Ik heb ook nog steeds geen goede bikini (die ik heb passen nu écht niet meer), maar hopelijk vind ik er gauw een.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah super vrolijk! Hij is echt leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kraaltjes die erin verwerkt zitten, zo leuk! Ik heb echt een zwak voor bikini's, haha.. Elke zomer wil ik wel een nieuwe, maar meestal gebeurt het niet.. Een bikini moet goed zijn en een aardig prijsje hebben. Dat vindt je dus bij Hunkemöller! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is leuk zeg met die kraaltjes! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love it!
    Vooral die kraaltjes zijn echt heel leuk!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit!
    Ik heb gister ook weer 2 bikini's gekocht,
    whoeps haha!

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aah, het is dat ik een bikini heb maar deze is gaaf. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke bikini :D
    Ik ben zelf ook echt fan van bandeaubikini's

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die kraaltjes zijn zo leuk! En dat broekje is ook heel leuk, lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben zelf niet zo'n fan van bandeau bikini's omdat ze bij mij echt niet normaal blijven zitten (A) maar deze is erg leuk met die kraaltjes! en leukdat je de kindertjes nog even zag:)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk, het bikini broekje past juist bij! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk! Het broekje is schattig :)


    Xx

    jomodella.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel leuk istie!
    draag ook altijd bandeau's,
    lekker bruin zonder strepen!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een mooie bikini heb je gekocht! Al die kraaltjes, lekker vrolijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw mooi bikini, past echt bij jou! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, heel leuk! Jammer dat bandeau's me niet super staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw gave bikini! Die kleuren staan echt heel tof bij elkaar :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw wat een leuke bikini! Ik heb echt zo'n simpele omdat ik dacht dat het toch niet veel boeide maar als ik de jouwe zie heb ik toch wel spijt dat ik zo'n saaie heb gepakt haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. amazing! really super cute!CHIC CHIC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind deze bikini wel heel erg mooi hoor, jammer genoeg ben ik er een beetje te laat achter gekomen! De zoektocht maar eens opstarten om er net zo eentje te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.