zaterdag 16 maart 2013

16 maart

Vandaag ben ik de hele dag op mijn WPO-school. De school bestaat 25 jaar en er is een reünie. Ik mag foto's maken van de mensen die komen. Het worden eigenlijk net van die 'schoolfoto's'. Best leuk om eens te doen. Het wordt wel een erg lange dag, want het duurt tot 's avonds rond een uurtje of tien. Ik hoop dat ik daarna nog zin heb om uit te gaan; dat ik daar niet te moe voor ben.

Op de foto's hieronder zie je een onbijtje en twee lunchjes. Ik at meestal twee volkoren broodjes in de ochtend, maar nu is dat vaker een schaaltje yoghurt of optimel vla met muesli en fruit. Lekker! Omdat ik doordeweeks ook best veel thuis ben, neem ik altijd uitgebreid de tijd om te lunchen. Het liefst eet ik twee volkorenbroodjes. En een gekookt eitje op een broodje blijft heerlijk. En meestal neem ik er nog een grote sinaasappel bij. Wat eten jullie als ontbijt/lunch?

Inna - World of love (luister)

28 opmerkingen:

  1. Veel plezier op school! Mijn ontbijt bestaat meestal uit een cracker met yoghurt wat bestaat uit noten en frambozen! Lijkt me lekker, banaan met kaneel op brood! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn ontbijt is eigenlijk altijd hetzelfde; een cracker met smeerkaas, een glas melk en verse sinaasappelsap.
    Veel plezier op school, het klinkt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je foto's mag maken! Mijn ontbijt is meestal hetzelfde, een volkoren botherham met Philadelphia, een met kaas en dan nog een volkoren kracker met kaas of hagelslag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dat je daar foto's gaat maken. Deze foto's van je ontbijt zijn ook super mooi ;-)

    Succes vandaag.

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh lekker! Ik eet 'sochtends meestal 'n boterham met iets van vleeswaar of 2 beschuiten met kaas. 's Middags gewoon 2 boterhammen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh dat ontbijtje, dat gaat er bij mij ook wel in! Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. veel plezier op school.! voor ontbijt meestal yoghurt of een beschuitje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je foto's mag maken op je WPO-school! Wel een lange dag dan inderdaad, maar het klinkt in ieder geval tof.
    En het eten op de foto's ziet er heel lekker uit. Banaan met kaneel is zo'n heerlijke combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmmm, heerlijk! Veel plezier vandaag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker! Ik neem vaak brood met jam of muesli met yoghurt en fruit als ontbijt en tussen de middag meestal 3 boterhammen met kaas en komkommer, mmmm :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn ontbijt is havermout met appel, kaneel en sojamelk opgewarmd in de magnetron :) en mijn lunch is meestal volkorenbrood met humoes(hoe schrijf je dat? :P) leuke fotos, het is altijd leuk om inspiratie op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je foto's daarvan foto's mag maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Meestal ook yoghurt met granen/fruit of knackerbrood! en een volkorenbroodje met ei is eigenlijks ook wel een standaard lunch voor mij haha! alleen hou ik er niet van als t eigeel zo hard is. x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Mijn ontbijt was vandaag verse sinaasappelsap en yoghurt met cruesli + rozijnen. Mijn lunch was twee geroosterde broodjes met roomboter, mmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook al lees je dit niet meer (haha), nog veel plezier vandaag! Hmm, dat ziet er heerlijk uit. Een eitje op een brood als lunch is heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat jij de foto's mag maken!
    + ziet er allemaal heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er heerlijk uit! Ik neem vaak ook yogurt als ontbijt en een boterham. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk dat jij de foto's mocht maken op school! :) Dat schaaltje yoghurt met muesli en fruit ziet er echt heerlijk uit. Ik ontbijt meestal met twee boterhammen, een crackertje en nog een beker melk. 's Middags bak ik soms een eitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeh de yoghurt met muesli ziet er erg lekker uit!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oehhh lekker ontbijtje! <3 Ik ontbijt vaak met een cracker met kipfilet of kaas. En af en toe met een beschuitje met hagelslag, mjammiee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er heeeerlijk uit! Ik ontbijt of beschuit met hagelsag of toast met rookvlees. En lunch is altijd verschillen lunch vaak buiten de deur :) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er lekker uit! Mmm, dit mag iemand mij ook wel even komen brengen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jummy lekker ontbijtje!
    wat leuk dat je de foto's mocht maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dat ziet er ontzettend lekker uit! Ben een tijdje niet meer op je blog geweest (het spijt me hihi), maar elke keer verras je mij weer met ontzettend leuke interessante posts.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.