zondag 9 juni 2013

Sunny afternoon

De mooie bloemenstruik in de outfitpost van gisteren, vormde en mooie achtergrond voor mijn outfitfoto's. Maar de bloemen zelf waren ook wel een fotootje waard. Er zoemden de hele tijd bijen in rond, dus die probeerde ik op de foto te krijgen. Ook maakte ik nog een paar andere foto's van een prachtige gouden regen. Ik houd van de bokeh op de achtergrond!

Gistermiddag nam ik even de tijd om te zonnen, een heerlijke smoothie te maken en mijn nagels te lakken. 's Avonds kwamen Daphne en Giedo. We speelden scrabble en wie ben ik? Gezellig als altijd. Vanochtend was ik weer in de sportschool te vinden. Nu is het weer even tijd om met school aan de slag te gaan. Gelukkig staat er vanavond nog een heerlijke barbecue te wachten. Want de gemarineerde kip die mijn vader barbecuet, is toch echt wel de lekkerste die ik ooit heb geproefd :)!

26 opmerkingen:

  1. Mooie foto's weer! Die bokeh is inderdaad erg mooi. Ik heb gister gebarbecued met mijn team en binnenkort ook nog met de klas en de Rome groep. Dat wordt smullen. :) Smakelijk eten alvast, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik reageer normaal amper op blogs, maar ik volg je al een tijdje en wou toch even laten weten dat je blog altijd een plezier is om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie foto's! Succes met wat je nog moet doen voor school, en veel plezier met barbecuen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw pracht foto's! Echt mooie effecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie foto's!
    Heb je een microstand op je camera, zo ja, zet je die aan voor dit soort foto's? Want als ik foto's met microstand probeer te maken, worden ze minder scherp dan op de gewone stand...

    x fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een microstand ja! En die gebruik ik af en toe voor zulke foto's. Bij deze foto's heb ik de Av-stand gebruik, die ik bijna altijd gebruik. Ik heb het diafragma heel laag, waardoor de achtergrond wazig is en met bokeh. Verder niet hele bijzondere instellingen ;)

      Verwijderen
  6. Wauw mooie foto's weer, vooral de laatste vind ik erg mooi! Ik hou ook echt van bokeh!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh prachtige foto's weer! En haha wat leuk dat jullie 'wie ben ik?' hebben gespeeld, dat heb ik echt lang niet gedaan. Leuk spel.
    Succes met school en veel plezier met barbecuen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie foto's!

    En lekker BBQ! Wij wilden een straat bbq doen, maar het weer is hier niet heel fijn :(

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! Vooral de eerste vind ik heel tof. Helaas is het lekkere weer er weer vandoor :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAAUUUWW ♥_♥
    Je foto's zijn zo mooi !

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om met dit weer foto's te maken van bloesems etc. De laatste foto is mijn favoriet! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super vette foto's! Lekker zeg zo een relax dag. Ik ga er ook maar gauw 1tje inplannen :) hihi. Geniet van de bbq. Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, wat een prachtige foto's! de natuur kan zo inspirerend zijn, heerlijk! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat heb je weer prachtige foto's gemaakt! Bewerk jij altijd je foto's? <3 liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bewerk bijna elke foto ja! Meestal alleen in contrast en helderheid! Ik probeer de kleuren van de foto helderder te krijgen ;).

      Verwijderen
  15. Wat een prachtige foto's! Zeker de laatste, doe je goed!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige foto's!
    je header is trouwens ook heel leuk x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's! Geniet van de barbeque! :)
    Jammer dat mijn vader absoluut niet kan BBQ'en haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto's! Vooral die laatste, wauw.
    Je header is echt leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooie foto's (zoals gewoonlijk)!
    Liefs, Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een super mooie foto's! geven echt een lente gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.