donderdag 14 november 2013

New shoes x 2

Ik ben even in schoenenhemel op het moment. Eerst kreeg ik afgelopen dinsdag mijn zwarte laarsjes van de H&M binnen. Ik vind het ontzettend mooie schoenen en het voordeel is dat ze bijna overal bij passen. Ik heb nog nooit zo snel een beslissing over schoenen gemaakt als bij dit paar, en wel hierom: de schoenen kocht ik met 50% korting én ik voerde twee kortingscodes in, waardoor ik i.p.v. 35 euro, maar 12,99 betaalde.. Moet ik nog meer zeggen? En dan mijn Nikes! Wauhauw.. ik vind ze geweldig. Ik wilde al heel lang nieuwe sportschoenen, maar sportschoenen zijn best duur. Toen ik deze gisteren aan had getrokken, wilde ik ze eigenlijk niet meer uit. Dus ja.. ik had geen zin meer om erover na te denken en kocht ze gewoon! Ik weet zeker dat ik er geen spijt van zal hebben. Ze zijn super licht en ik vind ze extra leuk met die roze veters. Bovendien sta ik minstens 4 keer per week in de sportschool, dus dan zijn goede schoenen een must!

En verder, wat super dat zoveel van jullie me al volgen op Instagram. Binnen twee dagen heb ik al 87 volgers. Superleuk ♥!

30 opmerkingen:

  1. Super leuke schoenen ik ga je ook volgen op instagram :). Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die hakken heb ik ook net binnen gekregen en ze zijn zo mooi! ♥ Zeker voor dat prijsje haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die hakken mooi zeg! Super leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie, superleuk! Die hakken zijn prachtig. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. €12,99, wauw!
    En je sportschoenen zijn ook tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh echt hele leuke schoenen, vooral die hakken zijn prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die hakken zijn zo leuk en elegant.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die hakken zijn heel mooi! Pluspuntje voor de lage prijs! Mooie schoenen scoren voor kleine prijsjes is echt super leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die sportschoenen zijn cool! En leuk dat je instagram hebt trouwens :) Ik ben je nieuwe volger. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die laarsjes zijn heel tof! Outfit postje? :)
    Je blog is geweldig leuk, wauw <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De zwarte laarsjes zijn echt prachtig, die zullen je vast heel mooi staan want je hebt al hele lange benen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die sportschoenen vind ik echt mooi! De meeste sportschoenen zijn zo lelijk haha! Maar die van jou vind ik best mooi, en je hakken ook wauw. Zou willen dat ik erop kon lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, mooie schoenen! Die hakken zijn echt zó prachtig. ♥ En die schoenen zijn ook erg tof. Je shined vast in de sportschool met die toffe nikes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke laarsjes zeg. Heel chic. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beide super mooie schoenen! :) Tijd voor outfit foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had ze al op Facebook en instagram gezien, super leuke schoenen! Ik zou echt niet op die hakken kunnen lopen, maar ze zijn zo mooi! En ik vind je sportschoenen ook heel erg leuk, goed gebruik van maken, dan zijn ze het geld waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke schoenen! Ik kocht dinsdag 3 paar schoenen bij Nelly.com in de sale :)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie schoenen heb je gekocht! Ik ben verliefd op je hakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waauw, super! En haha, die 1e heb ik dus ook besteld en ik zat toevallig ook naar mooie Nikes te zoeken omdat ik die stiekem ook best gaaf vind (en ook gewoon voor niet-sport gelegenheden).

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die hakken zijn prachtig! ik hoor van veel mensen dat ze heerlijk moeten lopen!
    super leuk!

    ♥ www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige schoenen. Ik vind de kortingscodes ook altijd erg fijn op de site van H&M. Je bent veel voordeliger uit. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie schoenen! hoe hou jij het vol om minstens vier keer naar de sportschool te gaan haha? Ik kan me er maar niet toe zetten.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.