woensdag 12 februari 2014

12 februari

Hoi! Hoe is jullie week? Ik zit nu op de helft van m'n drie weekjes lesgeven. En het is nog steeds erg fijn! De kinderen werken goed en hebben het fijn in de klas. Wel moet ik kinderen soms op hun gedrag aanspreken, maar dat hoort erbij. Ik merk wel dat de lesstof moeilijk is voor het overgrote deel van de groep. Áls ik mag blijven, dan wordt dat een enorme uitdaging. Het is namelijk de bedoeling dat het heel hard gewerkt gaat worden aan het niveau van de kinderen, omdat dat nu echt onder de maat is. Natuurlijk ga ik me daarvoor inzetten, maar ik besef me dat het een hele verantwoordelijkheid is. Verder ben ik ook gewoon lekker aan het sporten deze week en probeer ik af en toe de Olympische Spelen te kijken, zoals nu! Liefs.

17 opmerkingen:

  1. Lijkt me inderdaad erg verantwoordelijk zeg! Heel veel succes in ieder geval, hopelijk gaat het goed komen! Hele mooie foto's weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me echt super lastig, om zo veel verantwoordelijkheid voor een klas te hebben! Ik kijk ook bijna continue naar de Olymische Spelen. Zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met lesgeven! Als het lukt om ze op niveau te krijgen zou dat supertof zijn, niet?! Ik had pas een dag met school over bepaalde studies en de pabo klinkt echt heel tof, dus wie weet! Mooie foto's! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes met het lesgeven! (Wat leuk die camera strap, die heb ik zelf ook!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe foto's! Leuk dat het lesgeven goed gaat, en hee een uitdaging maakt het werk wel uitdagender haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes! Hopelijk mag je blijven :)

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes de komende weken nog! Super leuke cameraband trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! Succes nog met lesgeven en ik duim voor je dat je mag blijven! Nog een vraagje, gebruik je de 50mm lens? Je maakt echt mooie foto's :)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke foto's. Fijn dat het zo goed gaat. Ik probeer ook zo nu en dan de Olympische Spelen mee te krijgen maar dat lukt niet altijd in mijn schema. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie foto's! :) Succes met het lesgeven en sporten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Denise, wat een mooie foto die laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie foto's en wat fijn dat het zo goed gaat met je nieuwe klas :) Ik heb die trui ook, ik vind 'm zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.