zaterdag 8 februari 2014

Mijn favoriete outfits van andere bloggers

Op deze druilerige zaterdag waag ik me niet buiten om outfitfoto's te maken. Daarom leek het me eens leuk om mijn favoriete outfits te laten zien van blogs die ik heel graag volg. Deze bloggers inspireren mij met hun outfits en de outfits die ik heb uitgekozen zou ik allemaal ook zelf kunnen dragen! Ik vind het leuk dat deze bloggers allemaal een eigen, herkenbare stijl hebben.

Nu ben ik benieuwd welke bloggers jou het meest inspireren met hun outfits?!


Janne.


Nanne.


Janine.


Laura.


Sarah.

28 opmerkingen:

  1. Jaaa toffe outfits allemaal! En leuke bloggers, ik vind Janine, Sarah en Nanne erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfits! Vooral de outfits van Janne en Laura spreken mij erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend lief en leuk, dank je wel! En leuk lijstje bloggers heb je uitgekozen, sluiten ook perfect aan bij mijn stijl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat ik er tussen sta Denis, thanks! <3 XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De linkjes doen het trouwens niet bij mij! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel, ik volg ze zelf ook allemaal en het zijn echt toffe bloggers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikel! Nanne van Fashiable vind ik er altijd heel leuk uit zien;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Janne en Janine hebben altijd hele leuke outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk en origineel artikel! :) Ik ken alle bloggers en ze hebben inderdaad altijd mooie outfits. liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nanne vind ik een erg leuke stijl hebben :)! Laura kende ik nog niet dus haar blog ga ik zeker eens bekijken.
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh heel mooi allemaal, ik kende 2 blogs nog niet dus die ga ik even bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De outfits van Janne, Nanne en Janine vind ik ook altijd heel leuk. En jij inspireert mij ook altijd met je leuke outfit combinaties Denise! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk artikel! Vind de outfits allemaal erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah wat lief Denise. Tof dat ik samen in een rijtje sta met deze bloggers want vind de ze echt stuk voor stuk super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yay weer wat nieuwe bloggers leren kennen zo :) Leuk lijstje!

    Liefs, Apollonia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke outfits! Ik kende alle bloggers al en volg ze zelf ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk artikel! De outfits van Laura vind ik altijd zo geweldig!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben het helemaal met je eens! Ik vind vooral de outfits van Janine, Sarah en Janne erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alle outfits zien er leuk uit! Mijn favorieten zijn vooral Janne, Nanne en Laura!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die laatste twee kende ik nog niet maar ze zijn allemaal tof! Nanne en Janne zijn mijn favorieten. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie outfits! Ik zou ze zelf ook zo wel dragen, echt gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vind het allemaal erg leuke bloggers! Kende ze alle vier!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk artikeltje. Ik kende ze allemaal al, erg leuke stijlen. <3 Ik word er geïnspireerd door Karna van www.karnaah.devote.se

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind vooral Janne en Nanne erg leuk, haha, it's in the name :) Verder vind ik Marloes van thestylesandwich ook altijd heel inspirerend :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.