zaterdag 15 maart 2014

15 maart

Fijnnn, het is weer weekend. Er staat wat leuks op de planning voor vandaag. Ik ga namelijk meewerken aan een photoshoot. Een oud-collega van de Deen vroeg of ik model wilde staan en daar stemde ik mee in. Gisteren waren we alvast met de mensen die ook meewerken bij elkaar gekomen. Er is nog een meisje dat model staat en er zijn nog twee jongens. Er is ook een jongen bij die de styling doet. Gisteren gingen we dus kijken wat voor setjes kleding we aantrekken. Eigenlijk is de meeste kleding van mijzelf, dat is ook wel weer grappig. Naast het model staan zal ik ook wat stukjes voor haar filmen. Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn, ik vind het leuk! Het zou leuk zijn als ik de foto's hier nog eens kan laten zien op mijn blog, maar dat kan ik niet beloven. Vanavond spreek ik af met vrienden, het wordt denk ik een rustig avondje. Een fijne zaterdag allemaal!

19 opmerkingen:

  1. Die eerste outfit met die vrolijke top is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke outfit =)
    Wat een geweldige short !
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Denise en veel plezier tijdens de fotoshoot! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautiful outfits, you look great !!! ;)

    we have new giveaway, do you want to participate? kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com.es/2014/03/new-oasap-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je model staat, hopelijk komen de foto's nog op je blog! Hele mooie outfit en jij ook een fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave outfits, vooral die laatste! :)

    laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die eerste outfit is heel leuk! Ik zag al wat leuke foto's voorbij komen op instagram over de fotoshoot. Ben benieuwd naar alle foto's, het zag het in ieder geval heel tof uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de tweede outfit erg leuk! En wat gaaf van die fotoshoot. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe foto's, en stiekem ben ik wel benieuwd naar het eindresultaat van je fotoshoot hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik word heel vrolijk van de eerste outfit! De top is vooral zo leuk! ^^ En wat leuk van de fotoshoot, gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie outfits! Heerlijk zonnig is die eerste top zeg! En het jasje is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.