zaterdag 11 oktober 2014

Outfit

Het is weekend! Nee, 't is meer dan weekend.. vakantie :)! Het is hard werken als leerkracht, maar ik geef toe: de vakanties zijn chill. En stiekem ben ik er ook wel een klein beetje aan toe. Vooral op donderdag had ik een dag waarop van alles gebeurde en ik aan het eind van de dag enorm moe was. Gisteren heb ik de dag leuk afgesloten met de kinderen. Ik las afgelopen week het boek van Dolfje Weerwolfje uit en een kind in de klas had de film ervan, dus keken we die. Mijn vakantie begon goed, want gisteravond ging ik met Else, Daphne en Giedo uit eten bij het pannenkoekenrestaurant. Ik nam de polderpannenkoek (een pannenkoek met ei, ui en spek), omdat ik die zo heerlijk vind. Vanavond ga ik uit. En mijn andere plannen? Ik wil nog een keer een fotoshoot doen met Estelle en ik ga van donderdag t/m zaterdag naar Michael. En dan gaan we uit in Rotterdam. Zin in! Zijn er anderen die ook vakantie hebben? En laat me weten wat je van mijn outfit vindt :)!

Trui - Bershka / rokje - H&M / schoenen, armbandje - Primark

32 opmerkingen:

  1. Je ziet er zo leuk uit! Die gele trui staat je ontzettend mooi en wat een leuk printje heeft je rokje!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit :D ik vind het súper leuk staan bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfit! Ik ben al benieuwd naar de foto's die je zal maken in Rotterdam ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet er weer heel leuk uit, die gele trui staat zo tof bij dat rokje! En je foto's zijn ook weer prachtig, as always.
    Heerlijk dat je al vakantie hebt, ik moet helaas nog een weekje wachten! Je vakantieplannen klinken in ieder geval top. Wat leuk dat je uitgaat in Rotterdam, dan ben je heeel dicht bij mij. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie outfit, die trui staat je zo goed! Geniet lekker van je vakantie!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahww wat een schattige outfit! Het is echt iets wat ik zelf ook zou dragen! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige outfit voor de herfst! Ik vind de kleur van de trui zo mooi! En geniet van je vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wauw, wat een superleuke outfit! Die okergele kleur staat jou zo prachtig, ik zou willen dat ik die kleur kon hebben, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah leuke outfit, ik wil ook ooit nog eens een okergele trui! Weet alleen niet of die kleur me staat :) Hij staat jou in ieder geval heel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat fijn dat jij al vakantie hebt, lekker uitrusten! Ik volgende week pas helaas.. Je vakantieplannen klinken erg leuk. En wat een gave en schattige outfit. Die trui is echt heel erg leuk in combinatie met dat rokje. Die trui lijkt me echt heerlijk, en hij heeft een leuke kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer een hele mooie outfit, dit staat je superleuk! Prachtige trui en het rokje is ook al zo leuk! Fijne vakantie!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi! De kleur okergeel staat je ook prachtig! Je vakantieplannen klinken leuk allemaal! Zelf heb ik ook vakantie maar helaas daarna tentamenweek, dus ik zal hard aan de bak haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die kleur geel staat je echt heel erg mooi! Leuke outfit verder !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die rok is prachtig!
    Mooi gecombineerd!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke outfit! Geweldig die kleur okergeel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die derde foto is echt heel erg mooi, Denise!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne vakantie, klinkt leuk allemaal! :) Je trui is moooi! Houd van dat kleurtje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super toffe outfit! Geel staat je goed! Mag ik vragen hoe je je foto's zo scherp krijgt? Want als ik alleen ben.. moet ik timer gebruiken, maar dan kan ik m niet op auto scherpstellen zetten, dat moet k handmatig doen.. en dat is nogal lastig als er eerst niemand staat xd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik een afstandsbediening! Dan wordt er eerst scherpgesteld en na 1 seconde of na 2 wordt de foto gemaakt :).

      Verwijderen
  19. Ik heb helaas nog geen vakantie :( Ik vind je outfit echt super leuk! Je staat ook echt prachtig op de foto's :) Geniet van je vakantie <3 Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je trui <3 <3 <3 Prachtig met dat kabelpatroon en de kleur is ook echt helemaal mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke outfit en ik houd van die kleur geel, het is echt zo'n fijne herfstblaadjeskleur. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke outfit! Die kleur geel staat je super :) Geniet van je vakantie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw superleuke outfit! Die kleur van je trui is prachtig. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ah toffe outfit! Mooie foto's ook. Voor mij nog een weekje, en dan heb ik ook vakantie. Ach, deze week heb ik ook weinig les, maar ga dan wat extra werken. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie outfit. De gele kleur van je trui is prachtig en staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.