donderdag 20 november 2014

Faves

Eventjes mijn favorieten van de laatste tijd/dit moment op een rij! Lees mee.

Films
Ik ben fan van actiefilms. En spannende films. Geen horror, daar heb ik dan weer niks mee. Maar een combinatie van actie, mystery, thriller daar kijk ik het liefst naar! Mijn favoriete actiefilm van afgelopen maanden is The Equalizer met Denzel Washington. Sowieso is hij een geweldige acteur! De film wordt rustig opgebouwd, maar hij blijft zo boeiend! Ontzettend gave film. Andere actiefilms die ik heb gezien: Taken (spannend verhaal, véél actie), Source Code (een aanrader), Edge of Tomorrow (op het begin vond ik het niet echt wat, maar de film kreeg een verrassende wending) en Unstoppable. Ook keek ik 21 Jumpstreet en 22 Jumpstreet. De eerste vond ik leuker. Leuk om gezien te hebben, maar comedy's vind ik toch minder leuk dan actiefilms.



Muziek
Als ik achter mijn computer zit, heb ik eigenlijk altijd mijn koptelefoon wel op m'n hoofd (tot ergernis van mijn omgeving, want ik hoor dan vríj weinig). Ik luister de laatste tijd veel naar het debuutalbum van Tove Lo en naar een paar nummers van het album van Ariana Grande. Verder hou ik erg van progressive/electro house en melodic house. Don Diablo, Oliver Heldens en Kygo, ik ben er fan van. En dan nog Gwen Stefani, die zelf is teruggekomen met de hit Baby don't Lie én een toffe samenwerking heeft met Calvin Harris, namelijk het nummer Together. Sommigen vinden haar stem verschrikkelijk, maar ik vind het juist tof.

Series
Op dit moment zijn er voor mij 3 series om te volgen: The Vampire Diaries, Revenge en The Originals. TVD zal áltijd mijn favoriet blijven. Ik kijk er altijd naar uit. Revenge is ontzettend spannend en heeft een verhaal waarbij je steeds benieuwd bent naar wat er gaat komen. The Originals vind ik wisselend, het is een spin-off van TVD. Maar de laatste paar afleveringen van seizoen 2 vind ik weer enorm leuk. Verder kijk ik ook Pretty Little Liars, maar we moeten wachten op de Christmas Special. Misschien wil ik binnenkort ook wel weer een nieuwe serie beginnen, maar het is zo moeilijk kiezen..!



Eten
Eh, alles? Oh, wat is het in deze periode toch moeilijk om van alle lekkere dingen af te blijven. Chocoladepepernoten, oh my. Vorige week aten we ook weer voor het eerst zuurkoolschotel, met ananas, banaan, gehakt, spekjes, venkelzaad, aardappelpuree en appelmoes. Heerlijk! Verder is mijn eetpatroon doordeweeks nogal saai. Ik ben heel slecht in variëren. Ik eet elke dag een appel en sinaasappel, volkorenboterhammen met kipfilet en snoeptomaatjes of een zakje met worteltjes. Op 7 december gaan we ook uit eten voor mijn oma's verjaardag in de Rede. Daar kan ik me dan nu al op verheugen.



Blogs
Mijn favoriete blog is en blijft de blog van Kenza. What's not to like? Inspirerende outfits, mooie foto's. Ik vind haar leven gewoon interessant. Meestal blijf ik bij dezelfde blogs hangen die ik volg, maar laatst ontdekte ik een nieuwe blog die ik heel leuk vind: Kajasagenes. Ook de blog van Marianna blijft geweldig. Haar foto's van haar huisje hebben zo'n knusse uitstraling! En verder spreekt de gevarieerdheid in foto's me gewoon heel erg aan. En natuurlijk volg ik ook gewoon heel veel van jullie!

11 opmerkingen:

  1. Kenza is zo'n leuke blog inderdaad.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, 'My everything' van Ariana is echt een geweldig album:) Had je d'r laatst ook gezien bij TVOH live? Ze was goehoeeed^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blog van Kenza ziet er inderdaad super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. TVD vind ik ook echt geweldig! Als je ooit nog een serie zoekt, New Girl of How I Met Your Mother zijn hilarisch! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk artikel! Erg leuk :) Ik heb een beetje dezelfde muzieksmaak. Ik ben erg fan van The Script en Gavin DeGraw, maargoed die muziek die je noemt vind ik ook aardig leuk. Die series lijken me ook erg leuk, ik kijk op dit moment Pretty Little Liars. Once Upon A Time lijkt me ook leuk om een keer te kijken! Ik ben op dit moment bijna in seizoen 5 met PLL, en ik ben afgelopen zomervakantie begonnen met volgen haha. Ik ben best wel verslaafd! Die blogs die je noemt ga ik eens bekijken, klinkt leuk! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh leuk allemaal! Als je weer is een nieuwe serie wilt kijken kan ik je echt Orphan Black aanraden, het is zo ontzettend spannend! Maar ook weer leuk en grappig tegelijk. Maar ohh wat heb ik genoten van die serie.
    Maar Prison Break is ook zeker een aanrader, ook super spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah heb je Divergent al een gezien? Een heerlijke (actie)film ook wel.
    En One Direction vind ik ook heerlijk om te luisteren (;
    www.liefslaaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.