donderdag 25 december 2014

Outfit: Merry Christmas!

Merry Christmas, lieve volgers! Ik hoop dat jullie gaan genieten van twee dagen met lekker eten en vrienden/familie. Estelle en ik hebben net foto's gemaakt van onze kerstoutfits en we hebben ook nog maar wat familiefoto's geschoten. Zometeen komen mijn opa en oma! Onze eerste kerstdag ziet er een beetje hetzelfde uit als vorig jaar. Gewoon gezellig bijkletsen, spelletjes spelen, een rondje wandelen buiten en lekker gourmetten. Ik hou ervan :). Wat vinden jullie van mijn outfit? De top kocht ik eergisteren bij Forever 21 in Amsterdam. Helemaal geschikt voor kerst met die pailletjes!

Top - Forever 21 / kniekousen, rokje, ketting - eBay / strik - River Island / nagellak - Essence / armbanden - Primark

11 opmerkingen:

  1. Love it! Die strik in je haar is echt cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe schattig is deze outfit! <3 Wauw, dat rokje is erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke outfit! Ik vind het shirt echt geweldig! Je zusje heeft trouwens echt een prachtige jumpsuit aan! Jij ook hele fijne feestdagen! <3 Lekker ervan genieten!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Geniet lekker van de kerstdagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve outfit! Je topje is super pretty! ♥ Je zusje ziet er ook pretty uit <3


    Heel veel lieve kerstkusjes,
    Saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie zien er allebei weer zo mooi uit! Merry christmas ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke outfit! Fijne Kerst! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een leuke outfit, geniet nog van kerst! :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke outfit zeg, staat je heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.