zaterdag 21 maart 2015

Nijmegen

Lekker hoor, zo'n lang weekend! Omdat Huy gisteren ook vrij had, besloten we om een dagje naar Nijmegen te gaan. Daar waren we allebei nog nooit geweest. Het was jammer dat het geen lekker weer was, maar daarom niet minder leuk. We lunchten bij La Place en namen een broodje beenham en kip. We hebben lekker langs de winkels geslenterd en natúúrlijk moest ik ook even de Primark in! En ik ging niet met lege handen naar buiten. Ik vond een tuinbroek (eindelijk!), kocht een grijze maxiskirt, een top, haarborstel, toilettas, thermobeker en een súperzachte pyjama die ik al langer wilde en nu maar 7 euro kostte. Win! Daarna hebben we in een leuk cafeetje, genaamd Biessels gezet. We dronken thee en aten nacho's (ietwat rare combinatie misschien) en speelden Yathzee. Daarna wilden we natuurlijk ook ergens iets eten. Ik wilde graag pannenkoeken eten en ik had geluk, want er was een pannenkoekenrestaurant. En oh, wat waren die lekker! We namen de Via Romana pannenkoek met ham, kaas, geroosterde uitjes, tomaat, paprikapoeder en Italiaanse kruiden en de Boeren met spek, salami, ham, ui, champignons en tomaat. Enorme aanrader! Een super geslaagde dag dus.

26 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! Nijmegen is een hele mooie stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dag! Ik vind het ook altijd zo gezellig om overal te zitten en dan wat te drinken of te eten :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nog nooit in Nijmegen geweest, maar het ziet er wel super gezellig uit! :D En wat gezellig om Yahtzee te spelen in een cafeetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Ik ben alleen in Nijmegen geweest vanwege de vierdaagse feesten, toen was het vooral druk! Grappig ook die pannekoeken die belegd zijn als pizza's, ik durf dat nooit aan en neem altijd iets zoets, bv appel. Dit ziet er wel heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan ik begrijpen! Toch is het heel erg lekker en kan je alsnog gewoon lekker stroop erop doen!

      Verwijderen
  5. Leuk om de foto's te zien! Ik zit op school in Nijmegen dus die plekjes komen met allemaal heel bekend voor. Klinkt als een leuk dagje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Nijmegen vind ik echt een gezellige stad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! En Nijmegen is een hele mooie stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie foto's. Nijmegen is mooi he. Mn vriendje woont er in de buurt dus ik ben er regelmatig. Eigenlijk zou je in de zomer eens terug moeten gaan. Dan kun je heerlijk aan de waalkade op het terras zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt als een superleuke dag! En die pannenkoeken, heerlijk<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat lijkt een leuke dag ja! Je nieue lay out is erg leuk trouwens (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah wat een leuk dagje! Het ziet er heel gezellig uit :) Ik ben benieuwd naar die tuinbroek hihi. En wat is je banner leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahh mijn hometown! Haha. Nijmegen is echt super leuk, alleen jammer dat het weer niet zo top was, maar fijn dat het alsnog een heel geslaagd dagje was! Biessels is een leuk café en ik ben eigenlijk wel benieuwd bij welke pannenkoekenbakker je bent geweest haha :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je naar Nijmegen bent geweest! Het is mijn thuisstad en ik ben er van overtuigd dat er geen leukere stad is :) Je nieuwe lay-out is trouwens heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto's weer, Denise! Nijmegen vind ik een hele gezellige stad. Die pannenkoeken zien er trouwens héél erg lekker uit, zeg. En je nieuwe lay-out is heel erg mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet je nieuwe lay-out er leuk uit! Lekker zo'n licht kleurtje.
    En wauw, die pannenkoeken zien er heel erg goed uit! Ik krijg er helemaal honger van! Leuk dat je toch nog een beetje blijft bloggen :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeee Nijmegen! Leuke foto's van 'mijn' stadje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto's zeg! Die pannenkoeken zien er heerlijk uit... Ik ben vandaag naar Amsterdam geweest, het weer was ook geen meevaller maar toch was het bij ons ook heel leuk. Wat leuk dat je eindelijk een tuinbroekje hebt kunnen scoren! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto's! Nijmegen is echt zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.