zondag 10 mei 2015

# 072 - Instagram - week 19

Vakantie, dat is genieten. En dan heb ik 't geluk dat er nog een héle vrije week voor me ligt. Ik voel me wel een beetje verwend. Maar ach, ik werk ook hard, zo zien we het maar. Mijn tijd is grotendeels ingevuld met woordspelletjes doen op mijn telefoon, mijn tumblr bijwerken, proberen uit te slapen (intens blij als ik 't red tot half 10), bloggen en andere blogs lezen, foto's maken en heel veel muziek luisteren. Niks speciaals, maar ik vind het heerlijk. Afgelopen week was ik dinsdag op het Bevrijdingsfestival in Zwolle. Ondanks dat het festival letterlijk in het water was gevallen, heb ik me prima vermaakt (vooral met eten, hihi). Ik sportte op maandag, woensdag, vrijdag en vanochtend. Op maandag mocht ik weer een keertje op het podium staan bij GRIT Strength, dat was weer eens leuk! Gisteren hadden we een heerlijke barbecue en keek ik de film Ted met mijn vrienden. Vandaag is het heerlijk weer. Ik ga straks de kussens van zolder halen en een plekje installeren op het dak. Ein-de-lijk zonnen, daar heb ik zo lang op gewacht. En morgen wordt het helemaal geweldig weer. En dat is perfect! Ik ga namelijk met Huy twee dagen naar Antwerpen. Heel gaaf, ik ben er nog nooit geweest en het lijkt me een heerlijke stad. Lekker foto's maken, winkelen en lekkere dingen eten. Liefs!

Je kunt me volgen op Instagram @denisekoopmans, maar ik vind het ook hartstikke leuk als je me op Snapchat volgt: softruches.


Bloempjes. ✗ - ✗ Estelle bakte muffins.


Zo mooi! ✗ Festivaloutfitje. ✗ Mijn druiffie.


Churros met poedersuiker en chocolade.. hmm. ✗ Wok. Soetsuulsaus (hehe). ✗ Woensdagochtend een rondje hardlopen.


Juni, 2014. ✗ En 's avonds weer een GRIT-sessie. ✗ Is het al zomer?


- ✗ Ananashoofd. ✗ -


- ✗ OOTD. ✗ Details.


Taart! ✗ Kip en sateetjes, heerlijk. ✗ Sportschool!

10 opmerkingen:

  1. Oeps ik dacht dat ik je volgde. Niet dus! Ga ik meteen even doen. Geniet van je extra vrije weekje. Ik had er maar 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in Antwerpen! Het is en blijft mijn favoriete stad, dus als jullie nog tips nodig hebben voor leuke tentjes, let me know ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet je haar er toch prachtig uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er uit als een fijne week! Wat heerlijk dat je nog een week vakantie hebt :) Veel plezier in Antwerpen, lijkt mij een mooie stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat een geluk dat je nog een weekje vrij bent! En heel veel plezier in Antwerpen, ik vind het een geweldige stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah lekker nog zo'n weekje vrij, geniet er maar van! Veel plezier in Antwerpen, het is een hele fijne stad, sowieso om er te shoppen, maar het heeft ook leuke plekjes waar je mooie foto's kunt maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent echt zo mooi! En je foto's zijn ook altijd prachtig! <3 Geniet nog even van je weekje vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond het zo grappig dat ik op snapchat zag dat je met die ananas in de weer was hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me een fijne week allemaal :)
    En wat sta je leuk op foto's!!
    Die taart dan.. yummie. Ik ben
    gek op aarbeien en slagroom, en al helemaal in een combinatie met taart!

    Liefs,
    Didem

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.