zondag 21 juni 2015

# 078 - Instagram - week 25

Aloha. Afgelopen week was een week zonder heel speciale dingen. Gewoon een fijne werkweek! Ik ben na schooltijd vooral bezig geweest met het schrijven van rapporten van de kinderen. Helaas is dat werkje nog niet af, vanmiddag wil ik dat afkrijgen. Op woensdagavond kookte Giedo voor Daphne en mij. Tagliatelle met gerookte kip, olijven en Parmezaanse kaas. We kletsten gezellig bij, want Daphne was in Rome geweest. 't Is alweer bijna een jaar geleden dat ik daar was. Geweldige stad. Gisteren maakte ik outfitfoto's en gingen mijn broer, zusje en ik 's middags even het dorp in om een vaderdagcadeautje te halen. We kochten 8 speciale biertjes. Bij de Hema, grappig. 's Avonds ben ik met Daphne en Giedo naar Jurassic World geweest in de bioscoop in Kampen. Ik vond hem tof! We waren van plan om daarna naar Music Club Kampen te gaan, maar aangezien daar maar drie auto's stonden, zijn we meteen omgekeerd en naar Zwolle gereden. Daar hebben we tot in de late uurtjes gedanst in Bloopers. Een super geslaagde avond!


Florence, juli 2014. ✗ Heerlijke crêpes. ✗ Juni, 2014.


Toscane, juli 2014. ✗ Polaroid! ✗ zomer.


- ✗ OOTD op woensdag. ✗ Favo spelletje met de kinderen spelen; Boggle.


We cute. ✗ OOTD op donderdag. ✗ Augustus, 2013.


Rapporten. ✗ Yum. ✗ OOTD op vrijdag.


Toscane, juli 2014. ✗ Tumblr-en in bed. ✗ Lunch.


OOTD op zaterdag. ✗ Details. ✗ -

The Six & Jasmine Thompson - Unfinished Sympathy (luister)

8 opmerkingen:

  1. Was je in Kampen? Wat tof! Daar woon ik heel erg dichtbij! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, waar woon je dan, als ik vragen mag :)?

      Verwijderen
    2. Ik woon in IJsselmuiden haha, dat ligt er naast!:)

      Verwijderen
  2. Wat een fijne week heb je achter de rug! Je outfitfoto's zijn altijd heel mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk om te zien en je polaroid is super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, ik ben zo benieuwd naar Jurassic World! En wat een leuke outfitjes allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fashionableandme-Anoukmaandag, 22 juni, 2015

    Ziet er uit als een heerlijke zomerweek!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.