vrijdag 12 juni 2015

Happy, sunny days

Op dit moment geniet ik van mijn laatste vrije dagen van dit schooljaar. Ik voel me wel een bofkont dat ik weer zulk heerlijk weer heb nu ik vrij heb! Ik heb twee dagen lekker uitgeslapen en geniet lekker van de zon. Ik moet trouwens ook nog iets met jullie delen! Heel goed nieuws. Ik wist het zelf al een ongeveer een maandje, maar afgelopen week mochten de kinderen het ook weten. Ik heb opnieuw een jaarcontract gekregen op de school waar ik nu al anderhalf jaar met veel plezier werk. Yas! Volgend jaar krijg ik groep 6. En zoals je misschien weet heb ik dit jaar groep 5 gehad en het halve jaar daarvoor groep 4. Ik ga nĂ­et met mijn eigen groep 5 naar groep 6, maar met de andere groep. Wat ik fijn vind, is dat er twee groepen 6 zijn volgend jaar en dat ik met een hele lieve collega kan samenwerken. Weer een nieuwe uitdaging, haha. Ik denk dat ik wel in mijn handjes mag knijpen dat ik gewoon fulltime kan werken op een leuke school. Verder nog even gefeliciteerd aan alle meiden (en jongens) die geslaagd zijn! Geniet lekker van je vakantie. Ik moet hierna nog 3 weekjes werken, maar volgens mij zijn die weken echt omgevlogen voor ik er erg in heb. Liefs!

9 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! En wat fijn van je werk, dat is altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe contract! En wat tref je het inderdaad met je vrije dagen en dit heerlijke weer. Geniet er nog maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super gefeliciteerd met je contract! Echt super fijn dat je terug in dezelfde school kan staan, dat is toch altijd leuk, denk ik. ;D
    En zoals altijd weer hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je contract, ik weet zeker dat je een supergoede juf bent! :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh gefeliciteerd met je contract!!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh wat super fijn dat je opnieuw een jaar op die school mag werken! Dat betekent dat ze je graag mogen :) Mijn moeder werkt ook op school, en het is elk jaar maar een verassing of ze mag blijven of naar een andere school moet. Gefeliciteerd met je contract! Ik ben vandaag lekker wezen zwemmen dus voor mij ook een happy sunny day :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je contract, erg gaaf! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op die school! En gefeliciteerd natuurlijk dat je daar nog een jaartje mag lesgeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je nog een jaartje door kunt daar, dat zal wel een geruststelling zijn voor je. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.