woensdag 1 juli 2015

July

Even hoi zeggen! Het is woensdagmiddag. Rond deze tijd ben ik eigenlijk altijd nog aan het werk op school, maar vandaag niet. Ik heb ervoor gekozen om lekker op tijd naar huis te gaan, omdat ik vanavond weer aanwezig moet zijn bij de musical van groep 8. Dan kun je óf op school blijven, óf het centrum ingaan óf twee keer op en neer gaan. Ik heb maar voor dat laatste gekozen, want nu zit ik lekker in een koel huis met airco en dat is wel gewenst met deze tropische temperaturen. Ik draag vandaag mijn rode lievelingsjurkje en in mij haren heb ik een visgraatvlecht gehad, wat altijd van die leuke golfjes geeft. Vandaag heb ik een allerlaatste toets gedaan met de kinderen en nu zit werken er denk ik niet meer zo in. Morgen spelen we spelletjes en hebben we 's middags een waterfestijn. Vrijdagochtend gaan we al het meubilair verslepen en dan hebben we vakantie! Aftellen.



Marseille - Missing (luister)

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi jurkje. Die kleur staat je supergoed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet er mooi uit, leuk jurkje ook :) Het is echt heel erg warm.. Vanmiddag even in een zwembadje gezeten bij een vriendin thuis haha. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk je haar zo :D rood staat je ook goed! Veel plezier alvast morgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een prachtig jurkje zeg! Fabulous :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Wat fijn dat je bijna vakantie hebt, dat wordt genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je gaat nog een leuke weet tegemoet dus! Niet werken met de kinderen is meestal het leukste, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's, rood staat je goed! Fijn dat je bijna vakantie hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat je heel mooi dit jurkje! En jaaa superfijn, bijna vakantie! Succes nog met de laatste dingen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit jurkje staat je echt heel erg leuk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi rood jurkje! Staat je goed! :)

    En perfect for deze temperaturen! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat jurkje staat je nog steeds heel leuk :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.